Æblet og Gåsen

Latest Picture

Latest Picture

Shouts | All >>

Updating...

Shout

Shouts

[08/06 2026 13:16 Spouse] Jeg vil gerne noteres for fredag-lørdag-søndagsløb til DNH

[06/06 2026 07:54 butt lips] jeg skal noteres for red dress, pub og lørdagsløb..

[05/06 2026 20:51 Æblet & Gåsen] Inside?

[05/06 2026 17:03 freddies] Outside?

[05/06 2026 15:25 Mad Hatter] Jeg mangler også at få noteret red dress, pub crawl og lørdagsløbet til DNH

[05/06 2026 00:09 Soaked Arse] Jeg mangler på alle DNH løbene, som jeg deltog i. Så ret venligst

[04/06 2026 15:06 Apple Jack] AJ #2183

[03/06 2026 14:11 Ball Breaker] Hvis du vil have rettet noget af nedenstående - og gerne vil på løbslisten for de løb, du deltog i, så tjek lige listerne

[03/06 2026 14:10 Ball Breaker] Hvis dit navn er i Holy book - men ikke er læstbart, så er du ikke på listen

[03/06 2026 14:10 Ball Breaker] Hvis dit navn ikke på listen i Holy book - så er du ikke på løbslisten

[03/06 2026 14:09 Ball Breaker] Holy book er dukket op og nu er deltagere på løb i forbindelse med DNH opdateret på løbslisten

[02/06 2026 16:56 Squarehead] To pladser tilbage

[02/06 2026 16:06 Squarehead] Bare sådan nogenlunde på vej fra Brabrand til Ørnereden.

[02/06 2026 16:04 Squarehead] Der er ingen fra Vestfronten som vil lege med mig i dag, øv. Mon der er andre, der vil samles op på vej til venue?

[01/06 2026 22:10 '] test

[01/06 2026 20:37 2.8 Seconds] ViP to the rescue!

[01/06 2026 19:33 2.8 Seconds] Er der nogen der har en insektspray eller -skum liggende? Til fjernelse af lille hvepsebo.

[01/06 2026 14:29 ...] or to the left

[30/05 2026 23:43 Soaked Arse] You gotta fight to the right to party

[29/05 2026 09:47 Holybook] Nej jeg er blevet kremeret

[29/05 2026 08:02 Helligånden] se Holybook dukker lige pludselig op!

[28/05 2026 10:31 Badgirl] Nej jeg har ikke det holybook

[28/05 2026 07:17 Holybook] måske er jeg hos BadGirl

[27/05 2026 12:34 Ball Breaker] Hvem har Holybook ? Den var med hos Soaked A sidste tirsdag og han har den ikke.

[26/05 2026 17:16 Massive Attack] Mødested bag SuperBrugsen, for dèr er flere P pladser, og en parkeret HareMobil.

[24/05 2026 20:40 Benjamin] Nej

[22/05 2026 09:12 Badgirl ] Er der nogen som skal hører Benjamin Hav i Tivoli i aften?

[21/05 2026 08:10 Likk'mm] How do I get a login?

[20/05 2026 15:59 Spiderman] @BadGirl det er jeg sikker på at de gør på et tidspunkt. Indtil da - LEV MED DET ;)

[20/05 2026 14:11 Badgirl] Løbene fra weekenden er ikke fyldt på så mine løbstal passer ikke

[19/05 2026 10:44 Yogi] Mystery hare? Kongen kommer forbi for at åbne Unibyen på torsdag. Mon ikke han er her to dage før for at lægge løb?

[15/05 2026 10:27 Likk'mm] Aha! There is no CASH in DK....

[14/05 2026 11:24 Likk'mm] Butt what about DKK 185 CASH?

[12/05 2026 17:16 Red dress hares] RD run fee paid in 25 euros cash or 185 kr to MobilePay box 8982RZ. We have tables at Street Food from 17.00. On-on!

[11/05 2026 07:56 Mad Hatter] Hvis du KUN skal løbe så smid mig lige en sms. Ingen grund til at andre skal betale for ekstra mad.

[11/05 2026 07:52 Mad Hatter] Skal du løbe på onsdag i Hørning, så meld dig venligst på løbs listen nu. Afterhash er mad udefra, bestilles i dag

[05/05 2026 14:05 Bad Girl] Er der nogen som har lyst til at samle mig og måske HT til vejen mod Solbjerg til til løb?

[05/05 2026 08:17 Ball Breaker] Venue til i aften 5 maj ændret til Solbjerg af hensyn til Pre-lupe i ONH3 (DNH) :)

[04/05 2026 17:37 Wet Tits] WT Er klar fra superbrugsen Hørning. CO. Harer wanted

[04/05 2026 06:44 Hareraiser] Kom frem, der mangler en hare til i morgen

[02/05 2026 09:41 Ball Breaker] Pinsesol weekend er aflyst på grund af for få tilmeldte. MEN husk du kan stadig melde dig til Sommerhus weekenden

[01/05 2026 16:21 Fredagsøldrikker] Har sat os på Fairbar hvis der er andre som vil

[01/05 2026 14:17 Alle] Fredagsølsindkalderen er vist i drillehumør…

[01/05 2026 12:01 Ball Breaker] HUSK - vi vil gerne have din tilmelding til Pinsesol i Jeksen så hurtig som muligt, så vi kan planlægge weekenden

[01/05 2026 11:59 Ball Breaker] @DoggieBag - du må gerne tage den med til løb næste tirsdag :)

[29/04 2026 11:42 Doggie Bag] Holybook er i Hasselager

[24/04 2026 13:26 Shakey Pussy] OBS; AGPU afholdes Universitetsbyen 55, 8000 Århus C. Vi er på 6. sal i lokale 613.

[23/04 2026 16:25 Shakey Pussy] @BoneUs: der kan være pant på tægen

[21/04 2026 22:32 Bone Us ] Tjek for tæger! Jeg fandt en.

[21/04 2026 16:35 BG og Ht] Har fået lift

[21/04 2026 13:48 BG og HT] Kan vi få et lift til løb i dag

[19/04 2026 10:47 Ball Breaker] OBS: AGPU afholdes på universitetet. Adressen er opdateret på event. On on

[19/04 2026 10:46 Ball Breaker] Hhhej - opslag om AGPU er opdateret med indkommet forslag og lokale opdatering:

[17/04 2026 16:48 Doggie Bag] 28/4, løb fra Nyt Venue, Skovhøj 24, Hasselager, hares AJ & DB

[17/04 2026 16:30 ] Kom endelig til fredagsøl, jeg holder en stol til dig ;-)

[17/04 2026 12:43 Soaked Arse] Det korrekte svar var selvfølgelig Lynyrd Skynyrd. Opkaldt efter en lærer ved navn Leonard Skinner

[17/04 2026 10:23 Soaked Arse] Yogi og Mr. Pussy har begge vundet en drukket øl

[16/04 2026 16:58 Yogi] Det rigtige svar i følge Google AI er: The band name with 4 "y"s is Yesterday and Today

[16/04 2026 16:56 Yogi] Soaked, du tager fejl. Google's AI skriver: Other bands with multiple "y"s (though fewer than four) include:Lynyrd Skynyrd (3 "y

[16/04 2026 16:07 Soaked Arse] Næh, men Chubby kom først - med det, jeg tænkte på!

[16/04 2026 00:48 Shakey Pussy] @Soaked; The band 'The four Why's. Det var ikke en betingelse at svaret er rigtigt!

[15/04 2026 00:29 Harpo Hash] På tirsdag kan I varme op til hashløbet: https://www.facebook.com/events/937106148914826/?active_tab=about

[14/04 2026 16:32 Badgirl] Er der nogen som har plads til en træt og øm i kroppen Badgirl til løbet i aften

[14/04 2026 15:33 Massive Attack] Ja tak Late Commer :)

[14/04 2026 15:24 Late Commer] Massive Attack: Skal du køre med til løb.

[14/04 2026 15:23 Late Commer] #Short Call: Du kan godt køre med til Århus efter løb, du må kan også køre med til Hovedgård hvis du vil det.

[14/04 2026 09:21 Massive Attack] Lift til Hovedgård ønskes. Giv lyd hvis du har en plads til mig :)

[14/04 2026 08:41 Viking Puker] @Short call. Det er der sikkert. Hvis ikke andre, så kan jeg

[13/04 2026 22:21 Short Call] Er der nogen der kan tilbyde et lift fra Østergade 9 til et sted hvor man kan tage bussen til Aarhus efter løbet i morgen?

[12/04 2026 09:36 Wet Tits] WetTits og Just Mathias er klar som harer tirsdag. Østergade 9, 8732

[11/04 2026 22:35 Soaked Arse] Bandet med 4 y'er? Jeg giver en bajer til den første der svarer på det jeg tænker på

[10/04 2026 17:11 Soaked Arse] Hvor bliver nr. 2 af?

[02/04 2026 12:28 Touched by Boobies] Would anyone have crash space for me and Sister Slammer after the Red Dress before DNH? Excited to finally visit Aarhus!

[01/04 2026 13:37 Yogi] F*ck... http://www.migogaarhus.dk/æbletoggåsen_holder_alkoholfri_onsdag

[31/03 2026 18:55 Red Dress Run DNH pre-lube] Hvis du kommer på, øh nej TIL mig. Så meld dig lige til via formularen. Findes den findes den her https://nashhash.dk/lubes/

[31/03 2026 15:28 Late Commer] lift fundet..

[31/03 2026 12:17 Letbanen] Jeg kører næsten til døren

[31/03 2026 11:26 Late Commer] Lift søges til løb i Malling i dag.

[28/03 2026 13:30 Bad Girl] Sidde i bussen bliver måske 5 min. Forsinket så vent lige på mig

[27/03 2026 17:15 Short Call] Guldtoppen tilbyder bagdrop i morgen, og mens køkkenet er lukket, er Danmarks bedste Döner kun få meter væk :)

[27/03 2026 16:58 Spiderman] snart

[27/03 2026 16:45 Chiquita] Er der nogen til fredagsøl?

[27/03 2026 16:32 Spiderman] Service info: Mundhæld, Vestergade 51, 8000 Århus C

[27/03 2026 16:11 Bad Girl] @hitman hvad er i aften?

[27/03 2026 11:12 Soaked Arse] Ja, pinsen falder tidligt i år. Men vi kan tilmelde os indtil 1. maj. Det er lidt omvendt

[27/03 2026 08:42 Hitman] Det er i aften?

[27/03 2026 07:44 Ball Breaker] Se indlæg om Pinsesol - også under Events :)

[26/03 2026 18:58 Soaked Arse] Cafe Paradis åbner først kl. 22. Bare til info

[26/03 2026 15:33 Yogi] @Shakey: "Kan du blande dig udenom?" Det var nok på samme løb...

[25/03 2026 17:10 Shakey Pussy] @Yogi; vi skal nok passe godt på dig på lørdag. Sidst gik du jo i sort. Good times!

[25/03 2026 12:48 Yogi] @Massive: Der er gået lidt N. Vammen over venuet på lørdag.

[24/03 2026 22:14 Massive Attack] Vi mangler hare lørdag. K

[21/03 2026 12:22 Ball Breaker] Rettelse - Brenda er i Århus kl 13. Er der nogen som kan tage hende med?

[21/03 2026 11:40 Ball Breaker] Er der nogen, der kan give et lift til Brenda fra Århus H til løb i dag. Hun ankommer med tog bus kl 14:05

[20/03 2026 15:19 Soaked Arse] Noget bestemt tidspunkt? Jeg er klar fra kl. 23

[18/03 2026 19:07 Sgt. Pepper] På fredag den 20 marts er der social run fra Cafe ACT MED GRATIS ØL

[15/03 2026 09:21 Brenda Burgh] A massive thank you all at ÅH3 who welcomed me and made me feel at home.

[14/03 2026 13:05 Shakey Pussy] I'll walk with you

[14/03 2026 13:05 Shakey Pussy] I,

[14/03 2026 11:21 Brenda Burgh] Visiting hasher here from the UK. I'd like to join you all but I am unable to r*n at the moment due a dodgy knee. Any walkers?

TopNext Page