Det er igen Sembach som står for German Nash Hash. Senest Sembach havde GNH, var for nogle år siden i Scharwzwald området. Denne gang en snip mere nordpå.
Der er sandsynligvis rift om pladserne så ikke mere snak herfra.
If you log in you will be able to see which Århus Hashers are interested in, or have already registered for this event.
| Event | Date |
| InterScandi 2026 | 2026-06-12 - 2026-06-14 |
| Sommerhus weekend for AH3 | 2026-08-22 - 2026-08-23 |
| German Nash Hash 2026 or..... | 2026-09-04 - 2026-09-06 |
| Eurohash 2027 | 2027-08-13 - 2027-08-15 |
| Pan Aisa 2027 | 2027-11-05 - 2027-11-07 |